Είναι όλα τα προϊόντα σας ελληνικά;

Ναι. Όλα μας τα προϊόντα είναι μόνο Ελληνικά από μικρούς Έλληνες παραγωγούς και οικοτεχνίες.

Είναι όλα τα προϊόντα σας βιολογικά;

Όχι όλα τα προϊόντα μας δεν είναι βιολογικά αλλά παρέχουμε και προϊόντα συμβατικής καλλιέργειας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να εντοπίζετε το κάθε προϊόν εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος μας από ειδικές σημάνσεις σχετικά με τον τρόπο παρασκευής του .

Για περισσότερες πληροφορίες ή οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προϊόντα μας, είμαστε στη διάθεση σας για να σας εξυπηρετήσουμε, τόσο εμείς όσο και οι συνεργάτες μας.

Που ακριβώς βρίσκεται το Ήδυσμα; Μπορώ να σας επισκεφθώ στο φυσικό σας κατάστημα;

Το κατάστημα μας βρίσκεται στην Βέροια και φυσικά ναι μπορείτε να μας επισκεφθείτε . 

Γιατί να κάνω εγγραφή μέλους στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ;

Οι χρήστες που θα κάνουν την εγγραφή τους ως μέλη, θα έχουν το προνόμιο να μαθαίνουν πρώτοι όλες τις εκπτώσεις και τις προσφορές που θα ισχύουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, καθώς και να ενημερώνονται κατευθείαν, όταν το προϊόν που τους ενδιαφέρει βρίσκεται ξανά διαθέσιμο. Θα μπορούν να ολοκληρώνουν την παραγγελία τους ως μέλη, χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώνουν κάθε φορά τα προσωπικά τους στοιχεία. 

Πώς μπορώ να διαγραφώ από την λίστα του newsletter;

Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες της ιστοσελίδας μας, σας καλούμε αρχικά να επικοινωνήσετε μαζί μας. Αν συνεχίζετε να θέλετε να απεγγραφείτε από το ενημερωτικό μας δελτίο, ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος, είναι πατώντας τον σύνδεσμο απεγγραφής στο κάτω μέρος του  πιο προσφάτου e-mail που έχετε λάβει από εμάς.

Προστατεύονται τα προσωπικά μου δεδομένα στην ιστοσελίδα σας;

Όλες οι πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Απορρήτου του idisma.com.gr, βρίσκονται διαθέσιμες, μέσω του συνδέσμου Πολιτική Απορρήτου. Tο Ήδυσμα, κάνει ό,τι μπορεί για να σας παρέχει τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και εναρμονίζεται πλήρως με τους νόμους και τις Οδηγίες του Ευρωπαϊκού και Εθνικού Δικαίου. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την Πολιτική Απορρήτου, παρακαλώ μην διστάσετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας.

Χρειάζομαι λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιείτε τις παραγγελίες σας, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του idisma.com.gr ακόμα και αν δεν έχετε έχετε κάνει εγγραφή. Ωστόσο, σας προτείνουμε πριν κάνετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης (guest user), να ενημερωθείτε για τα προνόμια που έχουν όσοι εγγράφονται ως μέλη στην ιστοσελίδα μας. Για περισσότερες πληροφορίες, ρίξτε μια ματιά παραπάνω, στην σχετική ερώτηση στην κατηγορία Γενικά ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Ποιους τρόπους πληρωμής προσφέρετε;

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα του idisma.com.gr προσπαθούμε διαρκώς να σας διευκολύνουμε με τις αγορές σας, προσαρμόζοντας τις μεθόδους πληρωμών, που δεχόμαστε, σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Οι τρόποι, με τους οποίους μπορείτε να πληρώσετε τις παραγγελίες σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είναι οι εξής:

– μέσω χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας

– με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

– με αντικαταβολή, εντός Ελλάδος & Κύπρου

– με μετρητά και με POS , αποκλειστικά σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημά μας.

Μπορώ να επεξεργαστώ την παραγγελία μου αφού έχει ολοκληρωθεί;

Δυστυχώς, για λόγους ασφαλείας, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, δεν έχετε τη δυνατότητα να την επεξεργαστείτε η να προσθέσετε περισσότερα προϊόντα σε αυτήν. Ωστόσο, σας υπενθυμίζουμε οτι σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα αλλαγής ή υπαναχώρησης της παραγγελίας σας, εντός των υποχρεωτικών χρονικών ορίων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με θέματα παραγγελιών, συμβουλευτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Η παραγγελία μου δεν έχει παραδοθεί ακόμα, μπορώ να την ακυρώσω;

Σε περίπτωση που έχετε κάνει μια παραγγελία, η οποία έχει εγκριθεί και σας έχουν αποσταλεί τα σχετικά με την έγκριση και την πρόοδο της έγγραφα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), έστω και αν δεν έχει φτάσει ακόμα στο σημείο παραλαβής της, δυστυχώς, δεν μπορείτε να την ακυρώσετε. Από τη στιγμή που υποβάλετε ένα αίτημα παραγγελίας, το οποίο εγκρίνεται, η παραγγελία σας οριστικοποιείται και η αποστολή της δρομολογείται. Ωστόσο, αν για οποιονδήποτε λόγο μετά την παραλαβή της, δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα αλλαγής ή υπαναχώρησης, εντός των υποχρεωτικών χρονικών ορίων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με θέματα παραγγελιών, συμβουλευτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Είμαι ασφαλής όταν κάνω αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος σας;

Για εμάς, η ασφάλειά σας προέχει. Σας διαβεβαιώνουμε οτι, ενώ πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας ή πραγματοποιείτε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία, όπου αυτό είναι απαραίτητο, είστε απόλυτα ασφαλείς. Όλες οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας μας, είναι πλήρως εναρμονισμένες με τις σχετικές διατάξεις και οδηγίες του ευρωπαϊκού και εθνικού δικαίου, χωρίς συνεπώς να διατρέχετε κανέναν κίνδυνο. Μπορείτε πάντα να μαθαίνετε περισσότερα για την ασφάλεια των συναλλαγών και την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μέσω των συνδέσμων Πολιτική Απορρήτου και Όροι και Προϋποθέσεις ή να επικοινωνείτε διαρκώς μαζί μας.

Πότε θα μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου απο το κατάστημά σας;

Αν έχετε επιλέξει να παραλάβετε την παραγγελία σας από εμάς, μόλις είναι έτοιμη, θα σας ειδοποιήσουμε στέλνοντάς σας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Σε περίπτωση που μας έχετε ζητήσει να επικοινωνούμε μαζί σας με κάποιον άλλον τρόπο, όπως για παράδειγμα τηλεφωνικά, τότε θα σας ενημερώσουμε με τον επιθυμητό από εσάς τρόπο για την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Για περισσότερες πληροφορίες για την επικοινωνία ή τις παραγγελίες και τους τρόπους αποστολής/παραλαβής παρακαλώ επισκεφτείτε τους Όρους Χρήσης και Προϋποθέσεις, την Πολιτική Αποστολών ή επικοινωνείτε μαζί μας.

Προέκυψε κάποιο σφάλμα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου.

Αν προέκυψε κάποιο πρόβλημα κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, είναι πιθανό αυτό να οφείλεται στο οτι δεν έχετε συμπληρώσει κάποιο από τα απαιτούμενα στοιχεία ή στο οτι δεν έχετε συμφωνήσει με τους Όρους και Προϋποθέσεις, κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Σας παρακαλούμε να βεβαιωθείτε πως έχετε πραγματοποιήσει σωστά όλα τα παραπάνω βήματα. Αν παρόλα αυτά συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με την ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ή ζητήστε μας να σας καλέσουμε.

Προσφέρετε επιπλέον έκπτωση για μεγάλες παραγγελίες;

Για εμάς, κάθε πελάτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ανεξάρτητα από το ποσό της αγοράς του, είναι ξεχωριστός. Για αυτό, προσπαθούμε να ανταποδίδουμε έμπρακτα την εμπιστοσύνη, που μας δείχνετε καθημερινά, μέσα από δώρα, προσφορές, εκπτώσεις, κ.α.. Ως ένδειξη ευχαριστίας και ανταπόδοσης, για αγορές που ξεπερνούν συγκεκριμένα χρηματικά ποσά, προβλέπονται δωρεάν μεταφορικά, επιπλέον εκπτώσεις για επόμενες αγορές και αποστολές δώρων. Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για τα δωρεάν μεταφορικά ή τις εκπτώσεις, πατήστε εδώ*. Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας, για οποιεσδήποτε απορίες έχετε.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά έξοδα;

Κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, τα μεταφορικά έξοδα, με τα οποία επιβαρύνεστε, υπολογίζονται αυτόματα όσο συμπληρώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία στην ειδική φόρμα παραγγελιών κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να συμβουλεύεστε τακτικά την Πολιτική Αποστολών, τους Όρους και Προϋποθέσεις της ιστοσελίδας ή να επικοινωνείτε μαζί μας.

Κάνετε αποστολές στη χώρα μου;

Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, θα σας ζητήσουμε να συμπληρώσετε κάποια στοιχεία, σχετικά τον τόπο που θέλετε να σας αποστείλουμε τις αγορές σας, επιλέγοντας μέσα από την προσφερόμενη λίστα την χώρα ή την πόλη που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η αποστολή. Για να ενημερωθείτε για την αναλυτική λίστα των χωρών στις οποίες διενεργούμε αποστολές, επισκεφτείτε την Πολιτική Αποστολών ή επικοινωνήστε μαζί μας για τυχόν απορίες.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών σας ποικίλει ανάλογα με το τόπο, στον οποίο επιθυμείτε να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Παρότι καθορίζεται κυρίως από τις εταιρίες ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε, δεν ξεπερνά σχεδόν ποτέ τα εκτιμώμενα χρονικά πλαίσια, για τα οποία ενημερώνεστε κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την πορεία της παραγγελίας μου;

Όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μόλις αυτή εγκρίνετε, σας αποστέλλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Στη συνέχεια επικοινωνούμε ξανά μαζί σας, στέλνοντας σας έναν σύνδεσμο, μέσω του οποίου μπορείτε να παρακολουθείτε συνεχώς την πορεία της παραγγελίας σας, μέχρι αυτή να φτάσει σε εσάς.

Ποια νομίσματα υποστηρίζετε;

Όλες οι συναλλαγές μας γίνονται με το ευρώ €

Υπάρχουν έξτρα χρεώσεις για χώρες εκτός Ε.Ε.;

Κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια αγορά μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, τα μεταφορικά έξοδα με τα οποία επιβαρύνεστε, υπολογίζονται αυτόματα αφού πρώτα συμπληρώσετε τον τόπο στον οποίο θέλετε να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Για χώρες που βρίσκονται εκτός Ε.Ε., ενδέχεται να υπάρχουν ειδικοί δασμοί. Αν θέλετε να ενημερωθείτε περισσότερο για αποστολές εντός ή εκτός Ε.Ε., επισκεφτείτε την Πολιτική Αποστολών* ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι θα συμβεί αν κάποιο προϊόν έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά ή λάβω λάθος παραγγελία; Μπορώ να την επιστρέψω;

Αν παραλάβετε μια παραγγελία, με την οποια δεν είστε ευχαριστημένοι ή φτάσει σε εσάς κάποιο προϊόν που έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Σε κάθε περίπτωση, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με επιστροφές και υπαναχωρήσεις, μπορείτε να επισκεφτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις* ή καλέστε μας για να σας βοηθήσουμε.

Τι θα συμβεί αν κάποιο προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Αν παραλάβατε την παραγγελία σας, παρατηρώντας οτι λείπει από αυτήν κάποιο προϊόν το οποίο είχατε συμπεριλάβει στις αγορές σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας για να σας εξυπηρετήσουμε.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα μου επιστραφεί ολόκληρο το ποσό;

Αν παραγγείλατε κάποια προϊόντα, με τα οποια δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι, αρχικά σας καλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Στην περίπτωση που δεν έχετε χρησιμοποιήσει ακόμα κάποιο από τα προϊόντα που παραλάβατε, μπορείτε να τα επιστρέψετε. Εμείς, θα σας επιστρέψουμε εξ’ ολοκλήρου το πόσο που είχατε πληρώσει για την αγορά σας, αλλά θα επιβαρυνθείτε το κόστος των μεταφορικών εξόδων της επιστροφής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπαναχωρήσεις και τις επιστροφές, συμβουλευτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις*.